Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

Στην τάξη

Λοιπόν θυμαμαι μια φορα στο γυμνάσιο τι ειχα κάνει . Καθηγητης ειμουν και από το πρωι καυλωνα . Ξύπνισα πήγα να τραβήξω μαλακία αλλα δυστιχως δεν προλάβενα . Ντύθικα και δρόμο

Φτάνοντας στο σχολείο κιτούσα τα δεκατετράχρονα μουνιά . Πρώτη φορα στην τάξη . Είδα μια και το καυλί μου πήγε να βγει από το παντελόνι . Τι ήταν αυτή πω πω πω πω πω . Σαν δεκαεννιάρα αλλα ήταν δεκατετράχρονη

Την ειχα μαθήτρια . Έκανα τα στραβά μάτια που μιλούσε μεσα στο μάθημα και έκανε φασαρία . Στα αρχίδια μου εμένα με ένοιαζαν εκείνα τα δυο μπουτάκια μεσα από το μίνι , τα δυο βυζακια μεσα απο την μπλουζα ο κόλος που φενοταν μεγαλος

Μια μερα με πλησίασε . Με έγλειφε για καλό βαθμό το ήξερα . Έκατσε πάνω στην έδρα και σήκωσε το μινι . Φάνηκαν τα μπουτακια πιο πολύ . Ημουν έτοιμος να χύσω . Αντιλίφθικε τον πούτσο μου που καυλωσε και μου κατεβασε το παντελόνι . Τον πήρε στο στόμα . Σε λίγα
λεπτά έχυσα και τα κατάπιε

Έκλεισα την πόρτα της τάξης και γδύθικε . Έπεσα πανω της και της γαμούσα το μουνί

Έχυσα

Μόλις πήγα να σηκωθω μπενει η συναδελφισσα μεσα που ειχε ακούσει τις φωνες της ηδονής

Πριν πει τίποτα της τον χωνω στο στόμα την ριχνω κατω μαζι με την μαθητρια και της γαμω μαζι

2 σχόλια:

nektaria είπε...

καλο εγω τοεχω κανει με τεσερις μεσα σε ταξη με μια σουπερ σεξυ μαθητρια με ενα μαθητη με με μια συναδελφισα και τον αντρα της.η μαθητρια με ειχε καταλαβει οτι ειχα καυλωθει και με το που ερχεται μου ακουμπαει το πουλι και μου λεει οτι θελει να της γαμησω και να της ξεσκισω την κωλοτρυπιδα της εκεινη τη στιγμη μπαινει και συναδελφισα μου με τον αντρα της

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα... Νεκταρια κι εγω εκει ημουν!!!! :)))